بنا به نتيجه يک تحقيق علمي ، تجربي که همبستگي نزديک بين طعم ها و شخصيت افراد را ثابت ميکند ، اگر مي خواهيد بدانيد بستني مورد علاقه تان چه ويژگي‌هاي شخصيتي شما را لو ميدهد! اول بستني مورد علاقه ي خود را انتخاب کنيد و بعد بخوانيد.

 

بستني کاکائويي

 

تشخيص شخصيت شما از روي بستني مورد علاقه تان

اگر بستني مورد علاقه شما بستني کاکائويي است ، ميتوان گفت که سرزنده و خلاق هستيد . شما به ندرت سعي مي کنيد هيجان و اشتياق تان را پنهان کنيد شخصيت شما براي ديگران جالب است و در مهماني ها وجود شما فضا را شاد مي کند . کارهاي يکنواخت شما را کسل مي کند و از اينکه هميشه در مرکز توجه ديگران باشيد لذت مي بريد .

 

 

تشخيص شخصيت شما از روي بستني مورد علاقه تان

 

بستني گردويي

 

 

دوستاران بستني گردويي منظم و محتاط هستند . اين کمال گران خيلي به جزئيات اهميت مي دهند و هيچ وقت از قوانين تخطي نمي کنند . وظيفه شناسي ، اخلاق گرايي و محافظه کاري از ويژگي هاي بارز آنهاست . آن ها از رقابت با ديگران بخصوص در ورزش لذت مي برند و دوستدارند هميشه رئيس باشند .

 

 

بستني پسته ايتشخيص شخصيت شما از روي بستني مورد علاقه تان

 

دوستداران بستني پسته اي شنوندگان خوبي هستند . صبر و تحمل زيادي دارند و مشکلات را با شکيبايي پشت سر مي گذارند ، کمتر خشمگين مي شوند و افرادي هستند بسيار احساساتي . در درک مشکلات و موقعيت هاي ديگران به خوبي عمل مي کنند و به همين جهت روابط خوبي با اطرافيانشان دارند .

 

 

بستني وانيلي

تشخيص شخصيت شما از روي بستني مورد علاقه تان

 

اگر شما بستني وانيلي دوست داريد ، به احتمال زياد آدمي هستيد تنوع طلب ، شما اغلب اوقات بر اساس انگيزه‌هاي آني‌تان عمل مي کنيد و از ريسک کردن نمي ترسيد . از آنجا که توقعات زيادي از خودتان داريد ، اهداف بلندي هم براي خودتان تعريف مي کنيد . روابط نزديک خانوادگي براي شما لذت بخش است .

 

 

تشخيص شخصيت شما از روي بستني مورد علاقه تان

بستني قهوه

 

اما اگر بستني با طعم قهوه را دوست داريد بايد بگويم که شما حافظه خوبي داريد . تقريباً هيچ وقت اسم ها و وقايع گذشته را فراموش نمي کنيد . زياد به گذشته فکر مي کنيد و از مرور کردن خاطراتتان لذت ميبريد . تا حد ي درون گرا هستيد و احساساتتان را به راحتي بروز نمي دهيد .

 

 

 

 

بستني توت فرنگي

تشخيص شخصيت شما از روي بستني مورد علاقه تان

 

اما آن دسته از دوستاني که به بستني توت فرنگي علاقه خاصي دارند ، خجالتي هستند و احساسات بسيار قوي دارند و به علاوه افرادي هستند دقيق ، مشکوک و خود راي . دوستداران بستني توت فرنگي کاملاً درون گرا هستند و معمولاً خودشان را به خاطر ضعف ها و اشتباهاتشان سرزنش مي کنند .


 

تشخيص شخصيت شما از روي بستني مورد علاقه تان

بستني موزي

 


اما اگر طعم بستني موزي را به بقيه طعمها ترجيح مي دهيد ، فردي هستيد آسانگير که به راحتي خودتان را با شرايط جدي تطبيق مي دهيد . دست و دلبازي ، صداقت و همدلي شما زبانزد خاص و عام است.

منبع : سه نسل